Monday 20 October 2014

Apa ada dalam beg saya?

Text by: Hafez Zahruddin.

Hari ni nak menyahut cabaran kawan-kawan blogger yang nak sangat tahu apa yang ada dalam beg saya -


Takde la luar biasa sangat. Semuanya barang-barang keperluan:
  1. Buku nota untuk catat benda-benda penting, especially order supplemen daripada customers.
  2. Buku panduan set nustrisi Shaklee.
  3. Beberapa batang pen.
  4. Minyak wangi KokoRico kegemaran saya.
  5. Wax rambut Gatsby kaler pink.
  6. Wallet untuk isi kad pengenalan, kad ATM, lesen, duit.
  7. Tali skipping.
  8. Ipod nano dan earphone untuk digunakan semasa senaman.
  9. Lecithin, untuk dimakan 3-4 biji selepas setiap meal.
  10. Herbal Blend® Multi-Purpose Cream sebagai losen.
Gitu lah sedikit sebanyak barang-barang kat dalam beg saya ni. Saya cabar mana-mana blogger yang baca entri ni untuk ceritakan tentang isi beg anda sekarang!


1 comment:

  1. Err, dah baca entry ni, tapi japgi tekejut pulak tengok apa ada dalam beg. Haha

    ReplyDelete