Wednesday 18 June 2014

Alfalfa buat lelaki tumbuh buah dada?

Macam ni la agaknya wajah saya yang terkejut
bila dengar kenyataan tu.
Teks: Hafez the Great.

Semalam, seperti biasa, saya menaip blog sambil duduk melayan pertanyaan customers berkenaan produk Shaklee dan macam mana nak jadi ahli. Tiba-tiba seorang kawan lama Whatsapp bertanya tentang tentang set Shape Up. Nak dapatkan berat badan seperti dulu katanya. Biasalah sindrom selepas berumah tangga, badan si suami majoritinya akan naik. Bahagia le katakan. Makan cukup dan tepat pada waktunya. Tambahan lagi ada orang teman makan, hmmm makin menjadi selera. 
Sedang berWhatsapp dengan dia tentang Lecithin, Herb-Lax tetiba keluar ayat lebih kurang macam ni:
"Hafez, aku dulu takut nak ambil Alfalfa Complex, ingatkan hormon perempuan."
Rasa nak terkentut bila baca ayat tu.
Rasa nak karate je orang yang mengajar dia macam tu. Katanya SID yang cakap gitu. Aku jadi tak senang duduk. Maaf ye, bukan nak memburukkan distributor lain tapi, informasi biarlah sahih. Jangan hentam kromo. Kesian dengan pelanggan.

Jangan risau. Bukan gambar lucah.
Actually bukan dia seorang yang takut nak makan Alfalfa.
Selalu juga customers lelaki dan kawan-kawan lelaki bertanya kat saya, "tumbuh buah dada tak, kalau makan Alfalfa Complex?"
Kadang-kadang saya tergelak, kadang-kadang saya confuse kenapa alfalfa sering dikaitkan dengan hormon perempuan. Mungkin sebab Alfalfa Complex selalu dikaitkan dengan set ibu menyusu. Maka kaum Adam jadi takut kalau-kalau makan alfalfa akan buat mereka keluar susu!

Alfalfa Complex sesuai untuk lelaki dan perempuan.

Sebenarnya saya tak setuju dengan tohmahan supplemen alfalfa sesuai untuk wanita sahaja. Lelaki dan wanita, dua dua boleh makan alfalfa. Dan jangan lah risau, alfalfa tak ada hormon perempuan. Shaklee tak tambah hormon dalam supplemen lah!
Saya memang selalu cadangkan agar anda mengambil Alfalfa Complex semasa proses turunkan berat badan. Memakan supplemen alfalfa berterusan dalam jangka masa panjang akan menurunkan paras kolestrol dan menyingkirkan lemak. Ini telah dibuktikan melalui beberapa ujikaji klinikal. Bukannya janji manis tau! Paras kolestrol yang sihat dan lemak yang rendah akan menghindarkan kita daripada serangan jantung dan strok.

Di luar sana banyak produk kurus yang memberikan testimoni boleh kurus dalam tempoh yang amat luar biasa cepat. Akan tetapi, biasanya ia disertai dengan pakej kesan buruk. Apa guna badan kurus, tetapi tak sihat? Ini amat bertentangan konsep dan etika Shaklee. Kami nak kesihatan tubuh anda meningkat sejajar dengan penurunan berat badan. 

Alfalfa Complex Shaklee banyak manfaat.

Selain daripada untuk kurus badan, alfalfa ni ada banyak manfaat yang lain. Ini bermakna, bukan saja berat anda susut, tetapi menjadi tubuh badan anda semakin. Antara manfaat lain Alfalfa Complex Shaklee ialah:



Haa, ambik kau, banyak tak kebaikan alfalfa ni? Itu pun ada yang saya tak masukkan dalam list tu.

Kesimpulannya, jangan la ragu-ragu dengan manfaat Alfalfa Complex. Bagi lelaki, anda boleh makan dengan yakin kerana Alfalfa Complex tak ada hormon perempuan!


Comel je botol alfalfa ni.
Saiz kecil RM53.75
Saiz besar RM97.50
Harga Alfalfa Complex tak mahal. Makan kat fastfood restoran kadang-kadang lagi mahal.
Ada dua saiz botol. Botol kecil untuk kegunaan individu, botol besar boleh pakai seisi keluarga.
  • Botol kecil, 330 tablet alfalfa berharga RM53.75
  • Botol besar, 700 tablet alfalfa RM97.50
Kalau anda berminat nak beli Alfalfa Complex Shaklee, atau sekadar nak bertanya soalan, jangan segan dan jangan malu, silalah hubungi saya. Whatsapp atau hantar mesej. Call pun boleh, di talian:
  • Hafez Zahruddin 016-6651 067
Saya menanti panggilan anda!

0 comments:

Post a Comment